Thursday, December 27, 2012

这一切 ( All of This )

一则短讯
可以让你知道我在关心着你
可是它却不能替我关心你
一则留言
可以让你知道我想念你了
可是它却不能解除我对你的思念
一通电话
可以让你知道我爱着你
可是它却不能让你感觉到我爱得有几深
科技虽然发达
但是却无法传达一切
所以
我才这么希望能够一直待在你身边
因为
亲爱的
我想要给你的
永远不只是想让你知道而已
而是想确确实是的在你身边
为你做出这些的一切



A message
Can let you know that I care for you
But it never going to help me take care of you
A voice message
Can let you know that I am missing you
But it will never going to make me miss you less
A phone call
Can let you know that I love you
But it will never let you feel how deep is my love towards you
Although the high technology make the communication easier
But it never able to deliver all the feelings
Thats why
I always wanted to stay by your side
Because 
Ju
What I wanted to give you
Is not only to let you know
But is want to by your side
And do all of this for you

1 comment: